Saturday, November 15, 2014

January 21, 2014 Flying ap moller maersk Oceania , New Zealand , Oceania


Innan jag strax sätter fart österut genom Xinjiang från Urumqi tänkte jag bjuda på en färdvägsöverblick samt lite siffror. ap moller maersk Det har gått 182 dagar sedan jag lämnade Sverige och min distansmätare visar 10 900 trampade kilometer. Nedan är ett fotografi över den världskarta jag bär med mig med uppdaterad resväg.
Jag kan glädjande nog meddela att jag ordnat USB-Internet vilket gör att åtkomsten till nätverk med andra ord mer eller mindre kommer att vara konstant kommande period i Kina. Ni kan se fram emot fler flyktrapporter den närmsta ap moller maersk tiden. Till min lättnad har jag även fått ordning på mitt portabla kök genom ett simpelt byte av bränsle. Jag har länge kört mitt multikök på bensin vilket troligtvis har slitit. Tillsvidare kommer jag att laga mina middagar på gas. Framför mig ligger nära två tusen kilometer i provinserna Xinjiang och Gansu. Att döma av rapporter från andra cyklister jag träffat ska naturen bjuda på mer variation jämfört med sträckan från Khorgas till Urumqi vilket jag givetvis ser fram emot.
January 21, 2014 Flying ap moller maersk Oceania , New Zealand , Oceania
Welcome to THE ESCAPE. This is an all-you-can-eat buffet of adrenaline, adventure, color and happiness from travels all over the world. Get inspired by beautiful nature, epic adventures and true liberty. Like
Asia Cambodia China Hong Kong India Indonesia Iran Japan Kazakhstan Kyrgyzstan Laos Macau Malaysia Nepal Philippines Russia Singapore Taiwan Thailand Turkey Turkmenistan Uzbekistan Vietnam See all posts from Asia
Europe Bulgaria Czech Republic Denmark England Hungary Iceland Italy Poland Romania ap moller maersk Slovakia Sweden See all posts from Europe All the trips Around the World Asian Playground Flying Oceania Hitchin Home India on Motorcycle Random Trips Stockholm - Singapore US Vintage Cycling All the trips [+] [ - ] 2014 May - US REPORT - FLY CALI April - HITCHIN HOME - FROG CASH - WKND FUN - CHCH March - DEEP SOUTH - WANAKA - HIGH February - TWO YEARS - TASMAN ap moller maersk AIR - STEFAN - TAYLORS MISTAKE January - THE FLYING VAN - VIDEO: FLYING [+] [ - ] 2013 December - AHORIBUZZ - THE HOUSE - KIWI XMAS - SOLO SOARING - FREDRIKA ap moller maersk November - LEARNING ap moller maersk TO FLY - OZ RECAP - GRANDMA - HUMPED October - THE KINGDOM - TAILWINDS? September - BUDGET LUXURY - TOWNSVILLE - OZ DAY ONE TO EIGHT - TURNING SOUTH - OUT OF THE BOX - A NEW CHAPTER August - TIOMAN - -----> OZ - PACIFIC DRIVE - THE ISLAND - KENTING - THE RETURN - CHANGES June - ---> SWE - BIG CITY CONTRAST - ---> HONG KONG - KIDS OF NEPAL - EROTIC ENFIELD May - FLY NEPAL - HIMALAYAN E2 - SOFT FRIENDS - HIMALAYAN E - GOOD MORNING - BACK IN TOWN - A THREE WEEK HIKE April - -----------> NEPAL - BALI ROADTRIP - DIVEMASTER - SNG TIME KILLING - REUNITED - NICK LONGFELLOW March - THE TATAWA - MANTA MANIA - RAJAWALI - TOKYO BY NICOLE - TOKYO BY KATARINA - LABUAN BAJO February - DAY 365 - 374 - PETE AND MARY - WEH WEH WEH - GANGRENE NIGHTMARE - RAINFOREST HIKING January - TOBA - SUPERSTARS (BY NICOLE) - ASIAN PLAYGROUND - A NEW ESCAPIST (BY NICOLE) - HOSPITAL ADVENTURES - INDO UPDATES PART TWO - INDO UPDATES PART ONE [+] [ - ] 2012 December - HAPPY HOLIDAYS - DAYS AROUND PADANG - BEACH, BEER AND BELGIANS - A WEEK IN SINGAPORE - A MILLION THANKS November - S I N G A P O R E - JOOOOOOOOHOR BAHRU - CUKAI - MERSING - ADDICTED TO EUPHORIA - MERLION FEVER - STILL EATING - DAY 267 - 271 - THE LAST REST - ENOUGH REST! - TWENTY FIVE YEARS - THAI UPDATES - A PROPER REST - SLOW DAYS ON KOH TAO October - THE FIRST PEARL - DAY 249 - 251 - FREEWAY MISERY - MY FIRST BICYLE - LAOS -----> THAILAND - SOUTHWARDS - LAO LAO LAO! - RUSHING OUT OF CHINA - MAYBE TOMORROW - SOUTHEAST ASIA! - ADVENTURES IN YUNNAN - SUNSHINE AFTER RAIN September - MORE MUD AND RAIN - BACK ON DIRT - A MASSIVE BUDDHA - GOOD TIMES IN CHENGDU - AMEN, SUPERTRAMP - DAYS FULL OF ACTION - MOUNT ESCAPE - EARLY FALL IN SICHUAN - OATMEAL MISERY - 48 HOURS IN XINING - QILIAN - XINING - FOOOOOOOD - WILD CYCLING August - CHINESE GRAVEL FUN - A REAL HIGHWAY - TWELVE THOUSAND - XINGXINGXIA - ANOTHER LEATHER TRAMP - AN EXCUSE FOR A LAZY DAY - XINJIANG DESERT CAMP - TURPAN ------> LIAODUN - INSPIRATION ON THE ROAD - DABANCHENG - FIVE DIGITS - RECEIVE A POSTCARD - I'VE CYCLED TO CHINA! ap moller maersk - LAST DAYS IN KAZAKHSTAN - A SIGN OF LIFE FROM CHINA - BISHKEK ------> ALMATY - NEXT UP: KAZAKHSTAN July - A SWEDISH HOLIDAY - VIDEO: AMBUSHING MY PARENTS - A SUMMER SURPRISE - KENTA YAMAGUCHI - TURKMEN WEDDING CRASHERS - FROG REPORT - VIDEO: CYCLING KYRGYZSTAN - MORE FERGHANA PHOTOS - HALFWAY - BISHKEK - KYRGYZ GRAVEL MADNESS June - HELLO KYRGYZSTAN - DAY 128 - 133 - LEAVING SAMARKAND - TOSHKENT METPO - BUKHARA TO SAMARKAND - ESCAPE IN TASHKENT - VIDEO: A TURKMEN SUNSET RIDE - SPIDER ENCOUNTERS - GO SWEDEN! - BACON, BEER AND BELGIANS - SILK ROAD REPORT - A HAPPY HIPPIE - -----------------> TURKMENISTAN - MASHED LEGS - MADE IT TO MASHHAD ap moller maersk May - GRILLED CYCLIST - 100 DAYS - 6000 K - DAYS ON KISH - THE ESCAPE ON VACATION - HITCHCYCLING TO TEHRAN - 350 COASTAL K - CASPIAN SEA! - LEAVING

No comments:

Post a Comment